Online Workshop
Průvodce smysluplnými činnostmi pro batolata
pro průvodce a asistenty v 0-3 třídě nebo rodiče batolat
I když se člověk s matematickým myšlením rodí, láska k matematice a rozvoj matematických dovedností začínají již v raném dětství a zůstávají s dítětem po celý život. Co potřebujeme vědět, abychom tento rozvoj podpořili? Jaké činnosti připravují na rozvoj soustředění, řádu a obecnému chápání?
Matematická mysl má sklon k přesnosti, preciznosti, posloupnosti a řádu a všechny děti ji mají instinktivně v sobě.
Díky tomuto workshopu se naučíte, jak vést ty nejmladší děti skrze smysluplné aktivity.
Prozkoumáme aktivity zaměřené na:
Tyto aktivity jsou navrženy, aby podporovaly vývoj vašeho dítěte a zajistily mu pevné základy pro jeho budoucí cestu ve vzdělávání. Na jaké činnosti se zaměříme?
REGISTRACE
Co se naučíte?
V průběhu tohoto workshopu si osvojíte základní dovednosti, nástroje a znalosti, které pomohou dítěti prospívat doma i ve vzdělávání. Naučíte se:
Účelné aktivity podporující přirozený vývoj vašeho dítěte
Připravte mozek a tělo svého dítěte na budoucí intelektuální práci
Praktické a jednoduché činnosti: Objevte snadno proveditelné aktivity
Osvojte si techniky, které u malých dětí rozvíjejí koncentraci, koordinaci a kognitivní schopnosti.
Učte se s využitím běžných materiálů, které najdete doma
Podpora samostatnosti: podporujte péči o sebe a zodpovědnost prostřednictvím každodenních úkolů
Naslouchání a komunikace: Rozvíjení dovedností v pokládání otázek a naslouchání
Praktický přístup: Provádějte senzomotorické aktivity, které podporují fyzický rozvoj a kognitivní růst.
Na konci tohoto workshopu budete mít jistotu, že dokážete vést dítě na cestě k učení v raném věku pomocí jednoduchých a poutavých činností, které podporují základní životní dovednosti.
Heidi Philippart
AMI trenérka Heidi Philippart M.A.(Edu), A.M.I.(Dip) žije v Amsterdamu a pracuje zde jako pedagogická ředitelka v montessori bilingvní školce "2Voices".
Ve své roli pedagožky pracuje s těmi nejmenšími dětmi (0-4 roky). Vede je k samostatnosti, soustředění a sebedisciplíně prostřednictvím pečlivě připraveného prostředí a učebních osnov, které odpovídají jejich individuálním potřebám a zájmům.
Jako AMI trenérka pomáhá školám, učitelům a nadšeným studentům efektivně zavádět metodu montessori a vytvářet vzdělávací prostředí, které podporuje rozvoj celého dítěte.
Poprvé se s montessori vzděláváním setkala počátkem 90. let, kdy pracovala pod vedením Patty Wallner (AMI trenérka) a Silvany Montanaro (zakladatelka AMI asistentského programu pro 0-3). Heidi absolvovala AMI diplomový kurz pro 0-3 v Denveru u Judi Orion.
MÁTE DOTAZ?
Neváhejte nás kontaktovat!