fbpx

WEBINÁŘ ZDARMA PRO ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍKY ŠKOLY

Pozorování je klíčem:

Důležitost observace v rámci celé Montessori školy

Eder Cuevas & Sue Pritzker; AMI trenéři
Online na Zoomu
3. března 2024 (18:00 - 19:30)

Tento webinář již skončil.

Podívejte se na náš nadcházející kurz pro administrativní a vedoucí pracovníky škol se Sue a Ederem!

Komplexní školení pro administrátory, jehož cílem je podpořit a prohloubit vaše znalosti vedení Montessori školy. Kurz je vhodný pro ředitele, zakladatele, administrativní a vedoucí pracovníky škol. 
Cena: 29 997 Kč

O čem webinář bude?

Pozorování dětí je klíčové pro Montessori průvodce i asistenty. Pozorování je klíčové pro každého dospělého v Montessori prostředí, a to zejména pro školní administrátory a vedoucí pracovníky. Pozorování každého aspektu chodu školy, včetně pozorování ve třídách, pomáhá vedoucím a administrativním pracovníkům poznat, kam zaměřit svou energii, aby se každé dítě rozvíjelo a mělo dobře. Jak ale najít čas v našem nabitém programu na realizaci pravidelného pozorování? Jak poznáme, že se nám daří správně pozorovat, a na co všechno bychom se měli zaměřit?

KLÍČOVÉ OBLASTI, NA KTERÉ SE BUDEME ZAMĚŘOVAT

  • Pozorování je základem Montessori praxe.
    Bez pozorování není Montessori.
  • Pozorování nám poskytuje vhled do každodenní správy a chodu školy.
    Jaké klíčové kroky vedou k tomu, že budeme efektivně pozorovat v rámci celé komunity školy? Jak do tohoto procesu zapojit nejen veškerý personál, ale i rodiče, popř. představenstvo/vedení školy?
  • Pozorování poskytuje podporu, kterou učitelé potřebují k růstu a zlepšování se.
    Zpětná vazba je klíčová pro rozvoj jak dětí, tak dospělých, a pozorování poskytuje informace potřebné pro tuto zpětnou vazbu.
  • Pozorování nám umožňuje tzv. následovat dítě.
    Je nutné podporovat a rozvíjet kulturu pozorování nejen ve třídách, ale v celé školní komunitě.

Registrujte se na webinář

Seznamte se s našimi AMI trenéry!

Eder Cuevas je výkonným ředitelem Montessori México a ředitelem rozvoje v Montessori de Chihuahua, kde pracuje se zaměstnanci a rodiči a má 20 let zkušeností s Montessori.

Eder absolvoval AMI výcvik pro 6-12 v Bergamu v Itálii a AMI-NAMTA Orientation v Ohiu v USA. Od roku 2014 do roku 2020 pracuje jako pracovník pro AMI-NAMTA. Je rovněž trenérem AMI certifikovaného kurzu pro administrátory a mezinárodním konzultantem pro Montessori vzdělávání.

Sue Pritzker pracovala jako učitelka na základní škole a administrátorka na škole Marin Montessori, poté nastoupila na pozici ředitelky školy Childpeace Montessori v Portlandu ve státě Oregon v roce 1987. Pomohla rozšířit školu ze 45 na 360 studentů a z této pozice odešla v červenci 2020. Sue je zároveň blízkou spolupracovnicí a konzultantkou Montessori Institutu Prague. 

Seznamte se s našimi AMI trenéry!

Sue Pritzker pracovala jako učitelka na základní škole a administrátorka na škole Marin Montessori, poté nastoupila na pozici ředitelky školy Childpeace Montessori v Portlandu ve státě Oregon v roce 1987. Pomohla rozšířit školu ze 45 na 360 studentů a z této pozice odešla v červenci 2020. Sue je zároveň blízkou spolupracovnicí a konzultantkou Montessori Institutu Prague. 

Eder Cuevas je výkonným ředitelem Montessori México a ředitelem rozvoje v Montessori de Chihuahua, kde pracuje se zaměstnanci a rodiči a má 20 let zkušeností s Montessori.

Eder absolvoval AMI výcvik pro 6-12 v Bergamu v Itálii a AMI-NAMTA Orientation v Ohiu v USA. Od roku 2014 do roku 2020 pracuje jako pracovník pro AMI-NAMTA. Je rovněž trenérem AMI certifikovaného kurzu pro administrátory a mezinárodním konzultantem pro Montessori vzdělávání.